regulamin
Aktualizacja regulaminu: 02.06.2024
- Z uwagi na ciągle zmieniający się kurs korony szwedzkiej oraz problem z odsprzedażą jej w Polsce postanowiliśmy wprowadzić zmiany w sposobie rozliczania się za usługi transportowe tj.:
1. Wycena usług transportowych odbywać się będzie tylko i wyłącznie w złotówkach!
2. Informacje odnośnie do aktualnego kursu w przeliczeniu złotówek na korony szwedzkie w trakcie składania zamówienia transportu! Od 09.06.2023 wprowadzamy płatność kartą jako nową formę rozliczeń za nasze usługi. Chcemy umożliwić naszym klientom jeszcze wygodniejsze korzystanie z naszych usług, dlatego nasi kierowcy będą posiadać przy sobie terminale płatnicze.
3. Uwaga! W przypadku płatności za transport w Szwecji kartami zagranicznymi w innej walucie niż korona szwedzka – koszt przewalutowania zostaje doliczony do kosztów transportów tzn. pokrywa go klient!
- Wszystkie zlecenia transportowe realizowane są po bezpośrednim kontakcie z przewoźnikiem, ustaleniu terminu i otrzymaniu potwierdzenia.
- Rezerwacji transportu można dokonać za pośrednictwem drogi telefonicznej lub formularza zgłoszeniowego „Zamów kuriera” na naszej stronie.
- Paczki powinny być starannie zapakowane w kartonowe pudełka i niezbędnie zabezpieczone przed uszkodzeniem w transporcie.
- Nie odpowiadamy za błędne zaadresowanie paczki przez nadawcę tj. wpisanie niepoprawnego adresu lub numeru telefonu.
- Większość przesyłek odbierana jest od Państwa przez pośredniego kuriera tj. Fedex, a następnie przekazywana w nasze ręce.
- Każda paczka bez adresu pozostaje w magazynie do momentu wyjaśnienia.
- Zabrania się umieszczania w paczkach następujących towarów tj. wyrobów tytoniowych, alkoholu, leków, środków odurzających, wszelakiej maści broni oraz ostrych narzędzi. W przypadku niezastosowania się do ww. punktu regulaminu wszelkie koszty związane z karami administracyjnymi ponosi osoba nadająca przesyłkę i dodatkowo zobowiązana jest do osobistego obioru niepożądanej przesyłki z magazynu firmy.
- Przesyłki dostarczamy w systemie door to door tzn. odbiór – piętro 0, dostarczenie – piętro 0.
- Nie wchodzimy bezpośrednio do domów z uwagi na sytuację COVID’ową.
- Klient powinien powiadomić kuriera, w trakcie zamawiania transportu, o ewentualnej pomocy w zniesieniu/wniesieniu przesyłki.
- Wszystkie przedmioty nieodpowiednio zapakowane np. luźne przedmioty, elementy poza paczką, walizki, opony, rowery niespakowane w karton podlegają dodatkowej opłacie z tytułu przepakowania do kartów.
- Każda paczka o wartości nieprzekraczającej 500 zł objęta jest podstawowym ubezpieczeniem. W przypadku przesyłki o wartości powyżej 500 zł należy powiadomić przewoźnika, by objąć przesyłkę dodatkowym ubezpieczeniem (w tym wypadku cena transportu może ulec zmianie).
- Wszystkie przesyłki są sprawdzane przed transportem w obecności kamer ze względu na bezpieczeństwo kierowców oraz firmy.
- Jeśli w trakcie kontroli granicznej, w której zostaną ujawnione zabronione przedmioty i przewoźnik zostanie obciążony mandatem, nadawca pokrywa wszystkie koszty związane z tą sytuacją tj. mandat, koszty administracyjne oraz zobowiązany jest do zapłaty dodatkowej kwoty 5000 zł na rzecz przewoźnika z tytułu poszargania opinii i problemów na granicy.
Skontaktuj się z nami!
Polska - Szwecja